{"id":274,"date":"2021-06-17T14:09:58","date_gmt":"2021-06-17T14:09:58","guid":{"rendered":"https:\/\/boxstuff.nl\/?page_id=274"},"modified":"2024-04-29T07:52:29","modified_gmt":"2024-04-29T07:52:29","slug":"veelgestelde-vragen","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/","title":{"rendered":"Veelgestelde vragen"},"content":{"rendered":"\n

Veelgestelde vragen<\/h1>\n\n\n\n

Contact<\/h2>\n\n\n
\n
\n
\n
\n
\n \n

Kan ik jullie telefonisch bereiken?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Jazeker! Wij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 telefonisch bereikbaar via 0318 \u2013 724 344.<\/a><\/p>\n

Binnen deze uren zijn wij ook te bereiken via Whatsapp<\/a> of de chat rechtsonderin op je scherm.<\/p>\n

Je kan natuurlijk ook 24\/7 een mail sturen naar: info@boxstuff.nl.<\/a><\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

\n \n

Kan ik jullie ook via Whatsapp bereiken?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Ja, dat kan zeker!<\/p>\n

In tegenstelling tot andere bedrijven willen wij het zo makkelijk mogelijk maken voor jou om contact met ons te krijgen. Wij helpen je graag verder en stuur dus ook gerust een appje !<\/p>\n

Klik hier om Whatsapp te openen.<\/a><\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

\n \n

Bieden jullie ondersteuning in meerdere talen?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Ja, wij bieden ondersteuning in het Nederlands, Engels en Duits.<\/p>\n

Ons toegewijde team van klantenservicemedewerkers staat klaar om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden in deze talen. We streven ernaar om een inclusieve en toegankelijke klantenservice-ervaring te bieden aan al onze klanten, ongeacht hun taalvoorkeur. Aarzel niet om contact met ons op te nemen in een van deze talen voor hulp en assistentie.<\/p>\n

Ja, wij bieden ondersteuning in het Nederlands, Engels en Duits.<\/p>\n

Ons toegewijde team van klantenservicemedewerkers staat klaar om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden in deze talen. We streven ernaar om een inclusieve en toegankelijke klantenservice-ervaring te bieden aan al onze klanten, ongeacht hun taalvoorkeur. Aarzel niet om contact met ons op te nemen in een van deze talen voor hulp en assistentie.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

\n \n

Wat zijn jullie openingstijden op feestdagen?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Op de Nederlandse nationale feestdagen zijn wij gesloten en worden er ook geen bestellingen verwerkt. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken. Wij raden je aan om op onze website of andere communicatiekanalen te controleren voor specifieke informatie over onze sluitingsdagen tijdens feestdagen.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

\n \n

Hoelang duurt het voordat ik reactie krijg op mijn mail?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Wij streven ernaar om binnen 24 uur op werkdagen te reageren. Tijdens drukke periodes of bij complexe vragen kan de responstijd langer zijn. Wil je sneller reactie? Neem dan contact op per telefoon, per chat of via Whatsapp<\/a>.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

\n \n

Tussen welke tijden kan ik jullie bereiken?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 17:00<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n<\/section>\n\n\n

Verzending en bezorging<\/h2>\n\n\n
\n
\n
\n
\n
\n \n

Wat is de levertijd?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen v\u00f3\u00f3r 17.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen,\u00a0dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

\n \n

Wat zijn de verzendkosten?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

De verzendkosten bedragen \u20ac5,95 exclusief BTW. Vanaf \u20ac50 berekenen wij geen verzendkosten.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

\n \n

Kan ik mijn bestelling online volgen?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Al onze bestellingen worden verzonden met Track & Trace. Zodra je pakket onderweg is ontvang je een mail met de Track & Trace code. Hiermee kan je de bestelling gemakkelijk volgen.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n<\/section>\n\n\n

Bestellen<\/h2>\n\n\n
\n
\n
\n
\n
\n \n

Kan ik bij jullie op rekening bestellen?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Ja, dat kan zeker! Bij het afrekenen kies je dan voor zakelijk afrekenen met Biller. Je hebt daarna zelf de keuze of je 30, 60 of 90 dagen op rekening wilt betalen.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

\n \n

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
\n

Zodra je bestelling bij ons is verwerkt en verzonden krijg je van ons een mail met daarbij de factuur.\u00a0Dit doen we om er zeker van te zijn dat de datum op de factuur overeenkomt met de verzenddatum van het product; vanaf dat moment gaat uw garantietermijn namelijk lopen.<\/p>\n

Wanneer je een account bij Boxstuff hebt kan je de factuur ook terug vinden in je account<\/a>.<\/p>\n

    \n
  1. Ga rechtsboven in de site naar Mijn account<\/a>.<\/li>\n
  2. Klik vervolgens in de linker balk op Bestellingen<\/li>\n
  3. Zoek de desbetreffende bestelling op<\/li>\n
  4. Klik vervolgens rechts op de grijze knop Factuur<\/strong><\/em>.<\/li>\n<\/ol>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n
    \n \n

    Kan ik ook als particulier bestellen bij Boxstuff?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
    \n

    Dat kan uiteraard! Ook als particulier is het mogelijk om een bestelling te plaatsen bij Boxstuff.nl<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

    \n \n

    <\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
    \n

    Ja, dat kan zeker! Bij het afrekenproces kan je je buitelandse BTW nummer invoeren. Wanneer deze klopt zal de BTW in mindering worden gebracht.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

    \n \n

    Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
    \n

    Nadat je je bestelling hebt geplaatst wordt deze bij ons direct verzameld, ingepakt en verzonden.<\/p>\n

    Daarom is het vaak niet mogelijk om je bestelling nog te annuleren. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice<\/a> om na te gaan of je bestelling nog geanulleerd kan worden.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n<\/section>\n\n\n

    Garantie en klacht<\/h2>\n\n\n
    \n
    \n
    \n
    \n
    \n \n

    Ik heb een klacht<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
    \n

    Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, dan kan je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org<\/a>).<\/p>\n

    Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https:\/\/ec.europa.eu\/consumers\/odr\/<\/a>).<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n

    \n \n

    Hoelang heb ik garantie op mijn artikel?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
    \n
    <\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n<\/section>\n\n\n

    <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

    Veelgestelde vragen Contact Verzending en bezorging Bestellen Garantie en klacht<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"footnotes":""},"acf":[],"yoast_head":"\nVeelgestelde vragen - Boxstuff<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"nl_NL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Veelgestelde vragen - Boxstuff\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Veelgestelde vragen Contact Verzending en bezorging Bestellen Garantie en klacht\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Boxstuff\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2024-04-29T07:52:29+00:00\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Geschatte leestijd\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"1 minuut\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/\",\"url\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/\",\"name\":\"Veelgestelde vragen - Boxstuff\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/#website\"},\"datePublished\":\"2021-06-17T14:09:58+00:00\",\"dateModified\":\"2024-04-29T07:52:29+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"nl-NL\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Home\",\"item\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Veelgestelde vragen\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/#website\",\"url\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/\",\"name\":\"Boxstuff\",\"description\":\"Specialist in Ubiquiti apparatuur\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/boxstuff.nl\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"nl-NL\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Veelgestelde vragen - Boxstuff","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/","og_locale":"nl_NL","og_type":"article","og_title":"Veelgestelde vragen - Boxstuff","og_description":"Veelgestelde vragen Contact Verzending en bezorging Bestellen Garantie en klacht","og_url":"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/","og_site_name":"Boxstuff","article_modified_time":"2024-04-29T07:52:29+00:00","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Geschatte leestijd":"1 minuut"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/","url":"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/","name":"Veelgestelde vragen - Boxstuff","isPartOf":{"@id":"https:\/\/boxstuff.nl\/#website"},"datePublished":"2021-06-17T14:09:58+00:00","dateModified":"2024-04-29T07:52:29+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/#breadcrumb"},"inLanguage":"nl-NL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/boxstuff.nl\/veelgestelde-vragen\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Home","item":"https:\/\/boxstuff.nl\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Veelgestelde vragen"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/boxstuff.nl\/#website","url":"https:\/\/boxstuff.nl\/","name":"Boxstuff","description":"Specialist in Ubiquiti apparatuur","potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/boxstuff.nl\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"nl-NL"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/boxstuff.nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/274"}],"collection":[{"href":"https:\/\/boxstuff.nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/boxstuff.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/boxstuff.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/boxstuff.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=274"}],"version-history":[{"count":30,"href":"https:\/\/boxstuff.nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/274\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":6792,"href":"https:\/\/boxstuff.nl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/274\/revisions\/6792"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/boxstuff.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=274"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}