{"id":477,"date":"2021-08-18T19:06:49","date_gmt":"2021-08-18T19:06:49","guid":{"rendered":"https:\/\/boxstuff.nl\/?page_id=477"},"modified":"2023-12-01T08:03:53","modified_gmt":"2023-12-01T08:03:53","slug":"bestellen-en-bezorgen","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/boxstuff.nl\/bestellen-en-bezorgen\/","title":{"rendered":"Bestellen en bezorgen"},"content":{"rendered":"\n
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen v\u00f3\u00f3r 17.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.<\/p>\n\n\n\n
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. <\/p>\n\n\n\n
De verzendkosten bedragen \u20ac5,95 voor Nederland en \u20ac7,95 voor Belgi\u00eb. Genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Boven een bestelwaarde van in totaal \u20ac50 exclusief BTW berekenen wij geen verzendkosten. <\/p>\n\n\n\n
Er kunnen extra kosten worden doorberekend voor bestellingen met extra opties of afgelegen gebieden zoals de waddeneilanden. Hierover zal eerst altijd contact met de klant worden opgenomen.<\/p>\n\n\n\n
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL en\/of DHL Parcel. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.<\/p>\n\n\n\n
Zodra het pakket bij ons is ingepakt en klaar staat voor afhaal krijg je via mail en\/of SMS een track&trace link. Hierop is het mogelijk om via de vervoerder het pakket te volgen.<\/p>\n\n\n\n
Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Dan zal de vervoeder het pakket aanbieden aan de buren, naar de dichtstbijzijnde parcelshop brengen of het pakket later nogmaals aanbieden.<\/p>\n\n\n Bij de meeste producten die wij aanbieden, hebben we een voorraad beschikbaar en kunnen we ze direct leveren. Als we een bepaald product niet op voorraad hebben, wordt doorgaans op de productpagina een langere levertijd vermeld. Op de productpagina kun je altijd de specifieke levertijd van het artikel vinden.<\/p>\n Als je je bestelling plaatst v\u00f3\u00f3r 17:00 uur en de producten op voorraad zijn, zorgen wij ervoor dat je bestelling nog dezelfde werkdag wordt verzonden. In de meeste gevallen, meer dan 90 procent van de tijd, ontvang je dan je bestelling de volgende werkdag al, zelfs als je in Belgi\u00eb woont. Mocht het echter voorkomen dat een product onverwachts niet op voorraad is, nemen we direct contact met je op.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n Wanneer je je bestelling in het weekend plaatst wordt deze de maandag verzonden. Doorgaans ontvang je je bestelling de dinsdag erna.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je aan het einde van de dag een e-mail met daarin de track & trace code. Met deze code kun je zelf de voortgang van jouw pakketje volgen en zien hoe laat het bezorgd zal worden. Als je tijdens het bestelproces een 06-nummer hebt opgegeven, sturen we de track & trace code ook per SMS naar dat nummer.<\/p>\n Zo ben je altijd op de hoogte van de bezorgstatus, zowel via e-mail als via SMS.<\/p>\n<\/div>\n <\/div>\n<\/div>\n Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
Ik heb een bestelling geplaatst in het weekend, wanneer wordt deze verzonden?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
Waar is mijn bestelling?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n
Leveren jullie ook in het weekend?<\/h2>\n <\/i>\n <\/a>\n