Garantie en service
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van 1 jaar (tenzij anders vermeld) na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
RMA
Indien u product defect is kan u bij ons een RMA verzoek indienen, stuur hiervoor een mail naar klantenserivce@boxstuff.nl
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
Type product:
Mac adres:
Wat is er defect:
Bestelnummer/factuurnummer:
Naam:
Adres:
U verzoek word dan zo snel mogelijk in behandeling genomen.