Contact
Kan ik jullie telefonisch bereiken?
Jazeker! Wij zijn op werkdagen tussen 11:00 en 14:00 telefonisch bereikbaar via 0318 – 724 344
Daarnaast kan je 24/7 een mail sturen naar: info@boxstuff.nl of rechtsonder in het scherm een chat starten.
Verzending en bezorging
Wat is de levertijd?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €5,95 ex BTW. Vanaf €50 berekenen wij geen verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling online volgen?
Al onze bestellingen worden verzonden met Track&Trace. Zodra je pakket onderweg is ontvang je een mail met de Track & Trace code. Hiermee kan je de bestelling gemakkelijk volgen.
Bestellen
Kan ik bij jullie op rekening bestellen?
Bedrijven kunnen bij ons op rekening bestelling, na toetsing van onze financiele afdeling. Op rekening bestellen aanvragen kan door een mail naar info@boxstuff.nl te sturen.
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.
Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
Zodra je bestelling bij ons is verwerkt en verzonden krijg je van ons een mail met daarbij de factuur. Dit doen we om er zeker van te zijn dat de datum op de factuur overeenkomt met de verzenddatum van het product; vanaf dat moment gaat uw garantietermijn namelijk lopen.
Wanneer je een account bij Boxstuff hebt kan je de factuur ook terug vinden in je account. Ga rechtsboven in de site naar Mijn account. Klik vervolgens in de linker balk op Bestellingen en zoek de desbetreffende bestelling op en klik vervolgens rechts op de grijze knop Factuur.
Kan ik ook als particulier bestellen bij Boxstuff?
Dat kan uiteraard! Ook als particulier is het mogelijk om een bestelling te plaatsen bok Boxstuff.nl
Garantie en klacht
Ik heb een klacht
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, dan kan je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).