Apparaat compatibiliteit:

Veelgestelde vragen

Contact

Jazeker! Wij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 telefonisch bereikbaar via 0318 – 724 344.

Binnen deze uren zijn wij ook te bereiken via Whatsapp of de chat rechtsonderin op je scherm.

Je kan natuurlijk ook 24/7 een mail sturen naar: info@boxstuff.nl.

Ja, dat kan zeker!

In tegenstelling tot andere bedrijven willen wij het zo makkelijk mogelijk maken voor jou om contact met ons te krijgen. Wij helpen je graag verder en stuur dus ook gerust een appje !

Klik hier om Whatsapp te openen.

Ja, wij bieden ondersteuning in het Nederlands, Engels en Duits.

Ons toegewijde team van klantenservicemedewerkers staat klaar om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden in deze talen. We streven ernaar om een inclusieve en toegankelijke klantenservice-ervaring te bieden aan al onze klanten, ongeacht hun taalvoorkeur. Aarzel niet om contact met ons op te nemen in een van deze talen voor hulp en assistentie.

Ja, wij bieden ondersteuning in het Nederlands, Engels en Duits.

Ons toegewijde team van klantenservicemedewerkers staat klaar om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden in deze talen. We streven ernaar om een inclusieve en toegankelijke klantenservice-ervaring te bieden aan al onze klanten, ongeacht hun taalvoorkeur. Aarzel niet om contact met ons op te nemen in een van deze talen voor hulp en assistentie.

Op de Nederlandse nationale feestdagen zijn wij gesloten en worden er ook geen bestellingen verwerkt. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken. Wij raden je aan om op onze website of andere communicatiekanalen te controleren voor specifieke informatie over onze sluitingsdagen tijdens feestdagen.

Wij streven ernaar om binnen 24 uur op werkdagen te reageren. Tijdens drukke periodes of bij complexe vragen kan de responstijd langer zijn. Wil je sneller reactie? Neem dan contact op per telefoon, per chat of via Whatsapp.

Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 17:00

Verzending en bezorging

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De verzendkosten bedragen €5,95 exclusief BTW. Vanaf €50 berekenen wij geen verzendkosten.

Al onze bestellingen worden verzonden met Track & Trace. Zodra je pakket onderweg is ontvang je een mail met de Track & Trace code. Hiermee kan je de bestelling gemakkelijk volgen.

Bestellen

Ja, dat kan zeker! Bij het afrekenen kies je dan voor zakelijk afrekenen met Biller. Je hebt daarna zelf de keuze of je 30, 60 of 90 dagen op rekening wilt betalen.

Zodra je bestelling bij ons is verwerkt en verzonden krijg je van ons een mail met daarbij de factuur. Dit doen we om er zeker van te zijn dat de datum op de factuur overeenkomt met de verzenddatum van het product; vanaf dat moment gaat uw garantietermijn namelijk lopen.

Wanneer je een account bij Boxstuff hebt kan je de factuur ook terug vinden in je account.

  1. Ga rechtsboven in de site naar Mijn account.
  2. Klik vervolgens in de linker balk op Bestellingen
  3. Zoek de desbetreffende bestelling op
  4. Klik vervolgens rechts op de grijze knop Factuur.

Dat kan uiteraard! Ook als particulier is het mogelijk om een bestelling te plaatsen bij Boxstuff.nl

Ja, dat kan zeker! Bij het afrekenproces kan je je buitelandse BTW nummer invoeren. Wanneer deze klopt zal de BTW in mindering worden gebracht.

Nadat je je bestelling hebt geplaatst wordt deze bij ons direct verzameld, ingepakt en verzonden.

Daarom is het vaak niet mogelijk om je bestelling nog te annuleren. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om na te gaan of je bestelling nog geanulleerd kan worden.

Garantie en klacht

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, dan kan je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).