Apparaat compatibiliteit:

Retourvoorwaarden

Is je bestelling niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen.

Bestel je als consument (particulier)? Dan mag je binnen 14 dagen na ontvangst je een bestelling retourneren.

Wanneer je zakelijk hebt besteld is het helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren.

Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is niet gebruikt.

Heb je nog vragen over ons retourbeleid? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje.  Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Uiteraard mag je de ontvangen producten even uitproberen zoals je dat in een winkel ook zou doen. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.

Voor het retourneren van pakketjes betaal je de verzendkosten slechts €5,95. Dit wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons terugkrijgt.

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. (Stuur je het hele pakket terug, dan betalen we ook de leveringskosten terug, tenzij je bij bestellen voor een duurdere leveringswijze hebt gekozen.) Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 28 dagen verwerken.

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag (en eventuele leveringskosten) uiterlijk binnen 28 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Producten zonder (onbeschadigde) verpakking kunnen wij helaas niet retour accepteren.

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@myboxstuff.com